w a r n e w a r n i h i d u p k u

PerKongSian Suka Duka IdupKu.....Tempat Meluahkan Perasaan Aku yang agak sedey....

Friday, May 1, 2009

TammaT Semester Ini.....

Dah lame x post kat blog nih...
hohoho
tetibe rase malas + penat...
arinila rase nk edit blog yg dlunye rase mcm skema sket...
setelah beberapa minggu dlm mood sedey...
tp hari ni aku rase hepi sketla...
mane xhepinye....EXAM DAH ABIS!!!!utk sem ni la...
ade lg dua sem aku kene harung...wawawuwuwu...
xsanggup dah rasenyer...
tp aku kene teruskan demi mengejar cita-cita aku dan
menggapai impian ayah aku....
exam sem nila aku rase aku bley buat(tp tataw r betul kew x aku buat tp pendek citer bleyla jwb...)
berbanding mase diploma and sem2 yg lps....
tp carry mark aku xyah ckp r...
sakit mate aku memandang nyer...
kuikuikuikui
sedey tgk...
sedey sbb tetibe terigt kat abah...
abah..maafkan mie...
tu je yg mi mampu....
insyaAllah mi akan usah lagi kuat sem dpn..
mie akan banggakan abah....
ngeeee~~~~


No comments: